loading...

''Şüphelendiğinde Sevgilinin Telefonunu Karıştırır Mısın?'' | Sırt Sırta 4. Bölüm Video - Mp3 indir

Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Jul 25, 2018

  • Hala Onedio App indirmediysen hemen linke tıkla: http://onelink.to/onedioyt Ortamlarda daha önce indirmiştim dersin, kim bilecek! Onedio Youtube Kanalına Abone Ol: http://bit.ly/OnedioYouTube Onedio Yemek Kanalına Abone Ol: https://www.youtube.com/onedioyemek
  • ''Şüphelendiğinde Sevgilinin Telefonunu Karıştırır Mısın?'' | Sırt Sırta 4. Bölüm tags

Yorumlar

  • Sırf kız gıcık mı diye geldim 001f602001f602

  • Kız : Şimdi size embesil taklidi yapacağım

  • Çocugun yokum dediğine sevinenler burda mı 001f602

  • yukarda yemek mi gördü aq ?

  • Dilberay çok değişmiş

  • Erkek realist, kadın samimiyetten uzak.

  • Ya Yaprak kapat şu ağzını sinek girecek ya birde niye hep yukarıya bakıyorsun ne var yukarda 1 milyon dolar mı var ?

  • Kız bu oğlan bana kesin yok der diye yokum demediyse birşey bilmiyorum

  • Sanırım çocuğa aşık oldum

  • Kadın gıdığı gözükmesin diye tavana bakıyor

  • Nolur yakışan çiftler getirin birisi hep egolu ve gıcık oluyo

  • Kadının suratına kara tavuk baksa 40 gün yumurtlamaz ama ego tavan

  • Kadın, çocuğun annesi gibi duruyor

  • Kız fondöteni nasıl basmış suratına ya, boynuyla yüzü arasında afrikayla kutupta ki insan teni kadar fark var

  • Arkadaşlar 31 yaşındayım ve karakterim oturmuş durumda. Ayrıca 20'den fazla ülke gezdiğim için fazlasıyla üstinsanım.

  • Yaprak ağzını kapat sinek gircek uyuz oldum bu kızaa 001f621

  • Dolar 7tl oldu şuan yaprak ta soyunur dmcnkcmvvkmggmmggkmg

  • kız ülke gezerek "level" atladığını sanıyor - haspam mario'dan hallice. keşke yürüyerek gezseydi de bi kaç kalori yaksaydı

  • Parayı vermemek için uyumsuz çiftleri birleştiriyorlar

  • Çocuk acayip samimi. O kadına da acayip gıcık oldum