loading...

IM THE UNCOUTH. CAN I AFFECT THE WOMEN? Video - Mp3 indir

Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Jan 9, 2019

  • IM THE UNCOUTH. CAN I AFFECT THE WOMEN? tags

Yorumlar

  • The Post
    The Post 2 months ago

    Merhaba arkadaşlar sizden gelen yorumlarla hız kesmeden videolarıma devam ediyorum. Yeni video fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz ayrıca beni İnstagram hesabımdan da takip edebilirsiniz. İyi seyirler diliyorum. Sevgiler ❤

  • Vuslat Basak
    Vuslat Basak 2 months ago (edited)

    Ya o kadar kibar ve nezaket sahibi bir insansın ki keko olamiyosun jdjdjdjdjdjd

  • Eren Okumus
    Eren Okumus 2 months ago

    Kurgu yapmayan tek sosyal deney kanali bu sanirim Helal abi

  • Mehmet Yüksel
    Mehmet Yüksel 2 months ago (edited)

    Çok güzel rol yapıyorsun . Bi oyunculuk ajansına git derim. Seni seviyoruz...

  • KIDS PLAYING DAILY
    KIDS PLAYING DAILY 2 months ago

    Senden keko olmaz cano.. o kadar temiz karakterin varki, yüzüne diline vurmus güzelligi kalbinin..Kendine iyi bak kardesim

  • Caner YAVUZ
    Caner YAVUZ 2 months ago

    Lan herifin elini sktığın elle çorabını çıkarmıştın kspfpspgpwfğpwğfwğd

  • Erkan Temurkan
    Erkan Temurkan 2 months ago

    Emir kardeşim uzman çavuşlar olarak seni izliyoruz seviyoruz seni jandarma kamuflajı giyip uzman çavuş rütbesi takarak şaka yapmanı istiyoruz senin içinde uygunsa tabi kardeşim seviliosun.

  • Hüseyin Yalçın
    Hüseyin Yalçın 2 months ago

    abi yatakta kıvranıyorum cringeden dolayı ama sendeki bu özgüven... allahım, harikasın Emirhan :)

  • Çağatay Ulusoy
    Çağatay Ulusoy 2 months ago

    Yine emirhanin kafa bi millioon

  • Mustafa Polat
    Mustafa Polat 2 months ago

    Abi senden apaçi falan olmaz istediğin kadar dene kkskskdkdk yüzün melek gibi

  • Kuzey Tekinoğlu
    Kuzey Tekinoğlu 2 months ago

    3:28

  • Vedat Kaplan
    Vedat Kaplan 2 months ago

    Hakettiğin yerde değilsin!

  • Mert Z '
    Mert Z ' 2 months ago

    kanka aldın başını gidiyosun açıldın iyice seni izlemek güzel 3 :D

  • samet yılmaz
    samet yılmaz 2 months ago

    emirhan abi keko olamayıp geri kibarlaşman .. on numarasın devamm

  • WoLF oFFiCiaL
    WoLF oFFiCiaL 2 months ago

    bu adam bi harikaaa dostum :D

  • Kuzey Tekinoğlu
    Kuzey Tekinoğlu 2 months ago

    2:30

  • Mert Ali Meneviş
    Mert Ali Meneviş 2 months ago

    ooooo emirhan gine uçuyor hem de kanatsız :D

  • Ozan Durmuş
    Ozan Durmuş 2 months ago

    kızların yanına gidip beni annem gönderdi senin gelini olmani istiyormuş de abi +1LEYIN

  • Osman Kalyoncu
    Osman Kalyoncu 2 months ago (edited)

    2:47

  • Teycan Aslan
    Teycan Aslan 1 month ago

    Kurgusuz tek Şaka Kanalı adamsın 👍