loading...

2018 - ÜZÜNTÜLERİM, MUTLULUKLARIM Video - Mp3 indir

Arkadaşlarla paylaş
Eklemek
  • Published on Dec 27, 2018

  • Herkese merhaba , ben Başak Karahan !! Bu video da 2018 yılında neler yaşadığımdan mutluluklarımdan üzüntülerimden bahsettim. Güzel bol konuşmalı bir video oldu. Bir sonraki video da görüşmek dileğiylee :) Sizi çok seviyorum. Kanal'a Abone OL : https://goo.gl/51CNByn Videoyu beğendiyseniz beğenmeyi unutmayın. Yüklediğim videolardan haberdar olmak istiyorsanız kanalıma abone olup bildirimleri açabilirsiniz. İş Teklifleri İçin : b.krhn7@gmail.com SOSYAL MEDYA: Instagram : https://www.instagram.com/karahanbasak00 Twitter : https://twitter.com/basakarahan HALA İZLEMEDİYSENİZ : Youtuberların 10 yıl önceki halleri : https://goo.gl/GPiy5u 15 Tatil Parodi ( kamera arkası ) : https://goo.gl/6yWYQK 15 Tatil Parodi : https://goo.gl/SoUJpu Youtube Ödülüm Neden Gelmedi : https://goo.gl/RoKfBc Hayal Mi Gerçek Mi Gala Vlogu : https://goo.gl/7onnQj
  • 2018 - ÜZÜNTÜLERİM, MUTLULUKLARIM tags

Yorumlar

  • MERI KALOS
    MERI KALOS 2 months ago

    Üzüntü deyince direk aklına ayrılma gelen bir ben değilimdir umarimmm😢

  • Yasemin Demir
    Yasemin Demir 2 months ago

    2019 da tek istediğim şey senin ve enesin barışması

  • Sharlock Katip
    Sharlock Katip 2 months ago

    Keşke filmin sonundaki gibi kalsaydınız😪😓☹️💔😟😨 seni seviyorum

  • Duygu Tv
    Duygu Tv 2 months ago (edited)

    Enessiz bir yıl daha😪😑😐😶😱😨😰😭😧{Ohaaa yorumum tuttu çok teşekkür ederim canlarım}

  • Ali çetin
    Ali çetin 2 months ago

    2019 geldim barışın artık nolur

  • Pınar Alkan
    Pınar Alkan 2 months ago

    barışmalarını isteyenler +1 💔💔💔

  • Oyun Kafası
    Oyun Kafası 2 months ago

    Galiba 2019 bana girecek

  • EDE ZAMANI
    EDE ZAMANI 2 months ago

    Umarım 2019 da tiktok uygulamasi çoker ve bidaha kullanilmaz

  • Süheyla Hacı
    Süheyla Hacı 2 months ago

    Benim hayallerimin gerçekleşmesi çok zor ve imkansız....

  • Yunus Emre
    Yunus Emre 2 months ago (edited)

    Selamun Aleykum Allah'ın selamını alan kaç kişiyiz?

  • Tuğba Çakmak
    Tuğba Çakmak 2 months ago

    Yaa sen neden bu kadar tatlısın. Seni çoook seviyorum... 😘

  • Recep Könü
    Recep Könü 2 months ago

    abla ens batur abi ile neden ayrıldın lutfen kızma

  • farklı dünya90
    farklı dünya90 2 months ago

    Ablacım azra seni kırılabilen bir şeye yazmak değilde kalbine kazımış olmalı

  • basak_nora_fan basak_nora

    Meleğim sen hep mutlu ol bende mutlu olurum 2018 benim yılım çünkü senin gibi bi insanı tanıdım

  • MURAT KAPLAN
    MURAT KAPLAN 2 months ago

    BASAK ABLA SIZ COK YAKISIYODUNUZ GUZEL BAYAN GUZEL ERKEK ÇOK İYİDİ 😢😢

  • Sharlock Katip
    Sharlock Katip 2 months ago

    Nolur barışın lütfen

  • Aysegul Yiğit
    Aysegul Yiğit 2 months ago

    Ya seni yerim ya yemin ederim kanli canlı karşındaymışsın gibi sen konustukça ben motive oldum ve hayalllerimden vazgeçmemeliyim bunu anladim iyi seni tanıdık inşallah 2019 senin ıçin yeni umutlar ,yeni başlangıçlar ,sağlıklı,mutlu ve huzurlu geçer seni seviyorum kalbimin sahibi 😘😍💕💕

  • komando10 ay yıldız
    komando10 ay yıldız 2 months ago

    Hiç hata yapmayan insan genellikle hiçbir şey yapamaz. 2019 yılında hatalarımızın az, başarılarımızın devamlı olması dileğiyle mutlu yıllar🌲💝🧣🧣

  • Fidan Ələkbərzadə
    Fidan Ələkbərzadə 2 months ago

    2018 benim icin cok kotu oldu

  • Busra Genç
    Busra Genç 2 months ago

    Uzun zamandır senin faninim ve seni cok seviyorum Umarım hep mutlu olursun ve hedeflerine ulaşırsın seni çok seviyoruz iyiki varsın ❤♥️♥️😊